خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین:
حجت الاسلام علی مراد یوسفی افزود: زنان رکن اصلی هر جامعه هستند و با پرورش نسل پاک زنان جامعه استوارتر و ماندگارتر می شود.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۴۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

بسیج_قزوین، حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامرعج استان قزوین در حاشیه مراسم دختران روزه اولی که عصر روز دوشنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد گفت: جشن تکلیف برای دختران و روزه اولی ها بسیار حائز اهمیت است زیرا دختران نوجوان امروز مادران فردای جامعه هستند که فرزندانی را در تراز اسلام و انقلاب و ایران پرورش خواهند داد.

وی تصریح کرد: با هجمه رسانه ای سنگین توسط دشمنان در فضای مجازی و فرهنگی نیازمند کارهای بزرگ زیر ساختی برای تربیت مادران آینده است. زنان رکن اصلی توسعه و‌ پیشرفت جامعه دارند و بیشترین نقش را در خصوص فرهنگ و تربیت نسل های حال و آینده دارند.

یوسفی تشریح کرد: اگر اخلاق در جامعه درست شود بسیاری از مولفه های پیشرفت که ناشی از رفتار نسل ها است با موفقیت به پیش می رود، همایش روزه اولی نشان دهنده این است که با تمام سیاه نمایی ها در جامعه توسط معاندان مردم ایران پایبند به ارزش ها ی اسلامی و انسانی هستند و دختران امروز مادران پر افتخار فردای ایران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: نسل های انقلابی را نباید رها کنیم بلکه زیر ساخت فکری، فرهنگی و تربیتی مذهبی آنان را از کودکی مدیریت کرد و با تولید محتوای موثر در فضای مجازی و رسانه و مدارس آنان را با اصول انسانی اسلام آشنا کرد و در پناه عبادت خدای متعال به خودسازی را به این نسل پاک آموزش داد.

یوسفی در پایان گفت: خانواده که رکن اساسی آن را زنان تشکیل می دهند با حملات سنگین رسانه ای و استحاله فرهنگی مواجه است و با ترویج سبک زندگی غربی سعی در متلاشی کردن آن دارند تمام انسانهای پاک و تاثیر گذار که برای کشور مولفه قدرت خلق کردند در بستر خانواده رشد کردند اگر خانواده متلاشی شود دیگر فرزندان در تراز اسلام ایران و انقلاب تربیت نخواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها